sobota 3. června 2017

Naděje?

Fotka uživatele Naděje pro Patrika.

Již delší dobu sleduji Naději pro Patrika, která existuje na Facebooku z toho důvodu, aby vybrala dostatečné množství peněz na léčbu zhoubného mozkového nádoru pro Patrika. 

Vzhledem k tomu, že se tento příběh odehrává nedaleko mého bydliště, nejsem od informací zcela odříznutý a slýchám o Patrikovi často.

Literární doušek nemá ve zvyku prvoplánové vyzývání lidí k reálným činům, ale rozhodl jsem se udělat výjimku.

Od začátku přívalu informací o Patrikovi jsem tomu nedával velkou šanci. Lidi, kteří posílali houfně peníze, jsem odsuzoval. Prodlužování trápení, zbytečné plýtvání penězi na někoho, komu není pomoci. Ale teď už onu kýženou naději vidím a sypu si před vámi popel na hlavu. Klinika v USA je reálně schopna Patrikovi pomoci, ovšem za astronomické finanční částky (asi 50 000 USD). To byl pro mě jen další impuls být skeptický.

Jenomže na Patrika už se vybralo asi 144 000 Kč!

A to je pro mě obrat o 180°.

Já, zarputilý cynik, co se pro kdeco nenadchne, uvažuji o změně smýšlení o světě, pokud dovedeme Patrikovi pomoci. Proto se tak nenadále angažuji. Jako student nejsem schopen pomoci výrazněji, než pár korunami, co se v tom milionu snadno ztratí. Jenže studentů je habaděj, když každý dá tak málo, jako já, stejně ho dovedeme vyléčit.

Pokud se takových akcí neúčastníte, berte to jako možnost, udělat to jednou a skutečně pomoci. Stačí párkrát kliknout na své internetové bankovnictví a odeslat částku. Ne velkou, nikdo vás do tisíců nutit nemůže. I symbolická částka se počítá.

Transparentní účet naleznete zde: https://www.fio.cz/ib2/transparent?a=2101213469 včetně všech důležitých propozic.


I kdyby každý z vás poslal jedinou korunu, vězte, že pomůže.

Žádné komentáře:

Okomentovat